ANLAM

 Hayatın anlamını ne zaman kaybettiğimi bilmiyorum ama kesin olarak kaybettiğimi tartışmam bile. Bir zamanlar heyecanlıydım, hayallerim, hedeflerim, umutlarım vardı ki onlar beni taşıyan basamaklardı. Daha önce de kaybettiğim çarpışmalar olmuştu ama her defasında basamakları yeniden tırmanacak gücü buluyordum. Artık o güç yok. Artık bir anlam olduğundan bile şüpheliyim. Eğer nefret ettiğiniz ders sevdiğiniz mesleği yapmanızı engelliyor ve üniversite kapılarının açtığı bu keyfin önüne çıkıyorsa ne yapabilirsiniz ki ? '' Ben bu dersten nefret ediyorum, bu dersle bir daha karşılaşmak istemiyorum '' diyemiyorsunuz çünkü bir bakmışsınız ki sözel alan öğrenci eksiği yüzünden açılmamış. Zincirin halkaları belki de orada kopmaya başladı. Ondan sonra sırayı kadınlar aldı, bir kere aşağılanarak reddedildim, iki defa seçilen başkasının ikinci tercihi oldum, yıllar geçip yaşım ilerledikçe bahaneler ve soğukluklarla her gün karşılaşır oldum ve kadınlar sonunda beni unuttu. Kibar davranmaktan asla vazgeçmedim, yol ve yer vermeye devam ettim, üslubumu hep düzgün tuttum ama sahtelik zannettiler. Zaten sporcu, müzisyen, dövmeci, motorcu, yakışıklı, uzun boylu, fırlama olmadığım için bana asla şans verilmedi. Annemi kaybedip ruhum karanlığa gömülünce bir şeylerin tamamen bittiğini sonunda anladım.

İnatçılığım hep bana hakim oldu. Faydaları vardı, gereksiz ilişki ve sohbetleri bitirmemi sağladı. Zararları vardı, hatalarımdan asla ders almadım ve bahaneler üretip durdum.

Artık zifiri karanlık bir boşlukta savrukup duruyorum ve hayatı herhangi bir beklentiye girmeden yaşıyorum. Hiçbir mesleki hedefim yok, kadınlarla göz teması kurmamak için aşırı çaba sarf ediyorum çünkü roman9tik ve cinsel bir yakınlık olmadıkça bakmanın gereksiz olduğunu düşünüyorum. New York, Paris, Londra, Oslo' ya gitmem iyice zorlaşıyor. Pozitif bir duygu hissetmeyeli uzun süre oldu, arada bir yokluyor, ötesi yok.

Galiba o mükemmel sözü sonunda anladım: '' Tanrı' yı güldürmek istiyorsan planlarından bahset ''. Dolayısıyla artık konuşmak ve bakışmak değil yazmak istiyorum. Beni gerçeğe yazmak ulaştıracak. Gerçek her ne ise...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

RAHATSIZ EDEN ŞEYLER